Послуги

Europcar надає послуги оренди авто в 150 країнах світу в більш як 10 000 локаціях.

В Європі Europcar - є найкрупнішою компанією з оренди авто і надає послуги через найширшу мережу локацій в аеропортах, залізнодорожних станціях та містах.

Ознайомтесь з корисною інформацією, щодо оренди авто в Європі та світі.


1. Які документи необхідні для того, щоб орендувати автомобіль?

  1. Дійсний закордонний паспорт
  2. Дійсні водійські права міжнародного зразка (новий формат посвідчення водія у вигляді картки)
  3. Дійсну кредитну картку, при цьому, у деяких країнах, на авто люкс та преміум класу можуть запросити дві банківські картки. До оплати приймаються кредитні картки будь-якого типу, окрім Visa Electron та Maestro.


2. Який мінімальний вік водія, щоб орендувати авто закордоном?

Як правило, водій повинен бути більше 23 років, зі стажем водіння більше 2 років. Але вік водіїв і стаж можуть відрізнятися в деяких країнах. Для докладної інформації, будь ласка, зв'яжіться з нами.


3. Депозит і його розмір.

Додатково до вартості оренди на Вашій банківській карті буде заблоковано депозит від 500 до 1200 Евро в залежності від класу авто, який буде розблокований протягом 30 днів від моменту повернненя авто, за умови відсутності нових пошкоджень і повернення авто з повним баком.

Розмір депозиту у кожній країні розраховується по-різному, тому для більш детальної інформації зв'яжіться з нами.

 

4. Коли бронювати авто?

Замовляйте заздалегідь, одразу після того, як визначились з датами подорожі, чим раніше замовите авто, тим більший вибір і нижчі ціни. Радимо замовити авто через сайт Europcar. Після завершення бронювання, Вам буде надано код підтвердження бронювання, а Ваше авто буде чекати Вас в обраному місці у вказаний час. Ціни на сайті Europcar завжди нижча ніж ціни, що надаються при оренді безпосередньо на місці для клієнтів без попередньої резервації. 

 

5. Чи отримаю я таке саме авто, яке вказано на сайті?

Компанія з оренди авто підтверджує групу авто і тип коробки передач, і не підтверджує модель авто;

 

6. Чи можу я виїхати на орендованому авто за межі країни?

Якщо Ви орендували авто в одній з країн Шенгенської зони, Ви зможете виїзжати в країни даної групи країн. При цьому, можливі обмеження на виїзд на острови (перевезення авто паромом), і окремі країни або регіони (південь Італії та ін). При отриманні авто уточніть про обмеження в Вашого менеджера на локації.


7. Чи можливо орендувати додаткове обладнання?

Europcar пропонує широкий вибір додаткового обладнання та послуг, а саме: GPS навігатор, дитяче сидіння, ціпки на колеса, багажник для лиж, додаткове страхування з нульовою франшизою, опцію передплаченого баку пального. Дані послуги Ви зможете замовити під час бронювання авто на сайті або придбати на локації перед отриманням авто.


8. Чи входить пальне у вартість оренди авто?
Ви отримаєте авто з повним баком пального, і повернути Вам необхідно, також, з повним баком. При цьому Вам буде запропонована можливість передплатити бак пального за вигідною ціною. Це зручно, якщо Ви орендуєте авто задля ділової подорожі, так як вартість пального може бути включена в договір оренди, тим самим зменшуючи кількість звітних документів для Вашого відділу бухгалтерії.

 

9. Чи можливо замовити доставку автомобіля в готель?

В окремих країнах надається послуга доставки авто в готель, для замовлення даної послуги Вам необхідно надіслати запит за 3 робочі дні задля отримання підтвердження про можливість доставки.

 

10. Як повернути автомобіль у неробочий час?
Ці данні необхідно уточнювати на стійці під час отримання автомобіля. Зазвичай локації мають спеціальну парковку облаштовану скринями для ключів.

11. Що означає стандартна страховка?
Це страховка, що передбачає фінансову відповідальність клієнта у випадку ДТП або крадіжки авто, обмежену франшизою.

В офісі компанії Ви зможете понизити франшизу до 0 за додаткову плату.

При ДТП необхідно проінформувати локацію де Ви замовляли авто за цілодобовим номером і слідувати вказівкам.

Під час отримання авто обов'язково довідайтесь номер цілодобової підтримки.

 

12. Чи є в Europcar програма лояльності для постійних клієнтів:

Так, у компанії Europcar існує програма лояльності для своїх постійних клієнтів. Після реєстрації Вам буде надано персональний ID номер, з яким Ви можете накопичувати бонуси. Більш детальну інформацію можна отримати тут.

Якщо у Вас виникли будь-які питання щодо оренди авто, зв'яжіться з нами і ми з радістю Вам допоможемо.